Vaken nu?

Vad sjutton gör man vaken nu? Fem timmar innan klockan ringer!! 
Ligger klarvaken i sängen och kan inte sova :( funderar faktiskt på att gå upp å diska men då lär jag bli ännu piggare och ta å städa hela huset så lika bra att låta bli ;) 

Imorgon är det dags för fröken tjurig att få nya skor innan det bär iväg på sista hoppningen med klassen. Kommer sakna våra dagar ute i Timrå, vi har haft så mycket kul under dessa år men nu är det dags att ta farväl, vilket känna tungt men så är livet. 
Men imorgon ska jag njuta av det för en sista gång innan det läggs på minnet som ännu mer lärdomar och erfarenheter, var ett tags sedan det fylldes på något på den fronten men nu ska det dit massa underbart från tre års tid :) och ännu mer ska dit framöver när mitt liv som ryttare och framför allt tävlingsryttare ska ta fart igen :D 

Har fått erbjudan att hoppa en häst nu som inte är hoppad förut, villet jag blev mycket glad över :) ska bli hur kul som helst och jag hoppas det kommer bli en massa hästar och ridning på mitt schema nu :D 
Jag är laddad och det är något jag saknat. 


Finaste moonisen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0