Vänt på dygnet

Trots att jag inte jobbat så mycket som planen var så har jag ändå vänt på dygnet helt, har sett på två avsitt av pretty little liaer nu och påbörjat en film! Ska ju upp i tid imorgon då först mina hästar ska ut och sen ska hästarna i Sörfors ut innan jag ska på behandling för min arma nacke och rygg. Tanken var även att få i mig frukost samt duscha imorgon bitti men känns som att det bli himla stressigt när jag inte somnat än :P morgonseg som man är... 

Ridsugen är jag också men imorgon kommer jag inte få rida så får stå ut tills helgen :) då ska norpan få komma ut å springa lite och ev hecke hänga med på släp för han behöver också motioneras :) 


Busarna ute på tur förra veckan :) 

Ska väl försöka sova nu, godnatt på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0