Som vanligt...

Som jag trodde blev morgonen inte alls som jag planerat, klev upp 1,5 timme senare än planerat vilket resulterade i att jag endast han duscha och släppa ut hundarna och ge dom mat innan jag fick åka till stall nummer ett. 

Det är som vanligt med mig och morgon planer, blir aldrig som jag tänkt utan jag får alltid välja bort vissa saker och blir alltid stressigt. Tyvärr är det ofta det jag borde prioritera som nummer ett nämligen frukosten som blir bort prioriterad! 
Men kände att duschen var viktigare när jag skulle till ostiopaten ;) 

Sitter i väntrummet där nu och hoppas verkligen att han får lös problemet så jag kan få börja leva igen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0