Deppigt

Är inne i en depp period just nu, mest för att jag har ett jobb jag kan gå till och kan tjäna lite egna pengar men min klena kropp sätter stopp så likt förbannat sitter jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv.

Som jag hade sett fram emot att jobba nu men icke!! Super trevliga arbetskamrater och trevliga arbetsledare och bra arbetsuppgifter men jag klarar det inte just nu :(
Det är nog lika bra att jag förtidspensionerar mig direkt 22 år gammal för det känns ju inte som att jag har någon framtid inom jobbranschen iallafall...... suck!

Hade jag vart häst så hade jag vart utdömt för många år sedan så får väl tacka och bocka att jag inte är det, för avelssto lär jag inte kvalat till ändå.

Aja nog om klagan, hästarna mår bra och njuter av deras semester uppe i skogarna. Dom ser mycket nöjda ut förutom att norpan tycker dom får alldeles för lite mat. Men ser man ut som en flodhäst så är det bantning som gäller speciellt när man vilar ;)
Hon ska börja ridas snart igen, kanske imorgon kanske nästa vecka. Känner tyvärr inget motivation till att göra det när allt är som det är men det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0