Resklar :D

Allt packat å klart inför resan till stugan, eller ja nästan allt datorn ska också med ;)
Har lagat jackan så nu är den hel igen, det är tur man är händig så man kan göra det själv.
 
Lägenheten är städad å fin, det är ju så mycket finare att komma hem till ett rent och fint hem än ett stökigt. Så nu ska jag ta och packa ut i bilen, åka förbi mamma en sväng innan jag beger mig mot stan för att möta upp pappa och Linnea :)
 
Ska bli riktigt skönt att komma iväg, har inte vart i stugan på påsk på jag vet inte hur många år. Men nu är det dags igen. Skoteråkning står högt upp på schemat, å sen massa mys å bara må gott :D
 
Mina älskade djur tar mamma så snällt hand om medans jag är borta vilket jag är mycket tacksam över. Jag lämnar över en myket brunstig norpan till henne och hoppas hon är snäll när jag kommer hem igen.
 
 
Kram Lollo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0