Wihoo

Denna lördag började med att jag släpte ut mina kära vänner i hagen, vilket dom som vanligt vart glada över=D
 
Sen var det bara att åka mot näset för att vara funktionär på dagens ponny tävlingar. Gick bra och min rygg har inte demostrerat idag heller vilket jag är såå glad över!
Var flera fina ekipage idag, men en sak jag reagerar på är hur fruktansvärt dåliga vägar 9 av 10 ryttare rider.
Jag förstår inte meningen med det, dom hoppar diagonalt över hindrerna och dom har ju tur att dom har snälla ponnyer.
Sen om ponnyn stannar för att det verkligen inte går att hoppa då blir dom bara arga på dom stackars ponnyerna även fast det i själva verket är rytterns fel.
Aja inte ska jag sitta här och snacka massa om dessa, det blir bara massa diskussioner.
 
Jag erkänner själv om det är mitt fel att vi river eller liknande, om det inte skulle vara så att det var en miss från hästen vilket det väldigt sällan brukar vara.
En gång har jag skyllt på skrutt att det var hennes fel och det var på våra hemma tävlingar förra sommaren när hon slängde av mig, för då var det hon som surade ihop och dängde mig i marken. Men det är enda gången också, annars har det vart jag som gjort något så det inte gått bra.
 
 
Imorgon tar vi nya tag igen för då är det ju tävling för våran del.
Dom senaste tävlingar har gått riktigt bra ju så jag hoppas att även denna gör det=)
Förstå inomhus tävlingen och första 110, men det går bra om jag kommer ihåg att rida;)
 
 
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0