Update

En liten update ska ni iallafall få.
Skrutt hon går bara från klarhet till klarhet, allt går framåt med henne och det känns hur bra som helst.
Tanken var ju att hon skulle säljas men nu känner jag för att låta henne vara kvar ett tag så jag får ha lite roligt och ha medgång för första gången på väldigt länge.

Vi har vart ute på 2 tävlingar så här långt med 2 av 3 felfria rundor.
I helgen tävlar vi på hemmaplan och kommer att debutera 110cm, så vi hoppar 100cm och 110cm på söndag.
Känns riktigt bra och hon är super fin nu så jag tror inte det kommer vara de minsta problem=)

Norpan hon mår prima även hon, har inte börjat gjort något med henne än då jag vill att hon ska ta det lugnt ett tag till.
Hon vred nämligen till hasen i hagen i början av augusti så hon fick stå på box och äta medicin. Så hon får lulla på ett tag till så det får bli 100 bra först:D


1m klassen från Timrå.
 
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0