Skilda värdar?

Som många av er säkert vet så var ju planen att sälja Skrutt, men jag har tagit bort annonsen flera gånger då jag inte vetat vad jag velat.
Sista gången jag tog bort den så hade jag planen att hon skulle bli kvar och att vi skulle fortsätta våran resa tillsammans eftersom vi hittat varandra så bra nu på slutet. Men frågan om jag inte skulle bli lyckligare med en annan häst som passar mig bättre ligger fortfarande där inne och gror.
Jag är kluven och vet inte riktigt vad jag vill och vad jag ska göra, det värsta är ju att jag inte gillar att se andra människor rida mina hästar så hur ska jag klara av fler provridningar och sen se någon annan tävla henne??
 
Det som är värst är nog det att det är ju faktiskt jag som satt på henne första gången och även jag som ridit in och utbildat henne.
Att hon är den hon är idag är ju min förtjänst, min och ingen annans. Kommer jag klara av att låta henne gå vidare till någon annan??
Att hitta det rätta hemmet är nog det svåraste man kan göra, men för min del är det viktigt oavsett att många av er inte tror det i hennes fall. Men hon ligger mig ändå varmt om hjärtat, och hon bara växer och växer i mina ögon.
 
Men jag har lagt ut henne på annons igen, endast för att se om det är någon SERIÖS som är intresserad av henne, och som ser hennes potencial och inte enbart som hon är för dagen.
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=655634
här hittar ni annonsen på henne, det känns tungt att bara lägga ut henne igen men vem vet jag kanske skulle vara mycket lyckligare som ägare till en annan häst eller så inte. Det är just det "eller så inte" som gör att valet blir ännu svårare.
 
Det kan hända att jag tar bort annonsen ikväll igen, eller så låter jag den ligga kvar. Det återstår att se helt enkelt;)
 
 
Nä nu ska jag ta och städa undan lite här på jobbet innan jag beger mig hemmåt för att rida ut en sväng i regnet;)
 
 
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0