Lördag idag=)

Det går lite tungt på blogg fronten känns det som, men igår satt jag inte en enda gång vid datorn så det kan ju ha något med det att göra;)

Idag har jag fullt upp med att packa åt både mig själv och hästarna sen ska även min morfar flytta i helgen så jag lär åka på att hjälpa till med hans flytt också.
Så det kan även bli rätt tomt här både idag och imorgon;)

Skrutt ska iallafall ridas ut en sväng idag.
Funderar på om jag ska skritta bort hästarna till nya stallet idag eller om jag ska vänta till imorgon och då köra bort dom.
Anledningen till att jag ej kan köra dom idag är för att min transport ska användas till att flytta morfars möbler så den är upptagen:/

Men nu ska jag på och göra en brasa för det är skit kallt inne, uscha!!

Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0