Lång dag

Blev en lång dag för mig idag, en hel dag med en av mina systrar samt en av kusiner och moster!
Fick en riktigt trevlig dag även om den blev desto längre än planerat=)
 
Men fick med en del nödvändiga saker hem, insåg dock att det får bli en till shopping runda efter att jag flyttat så jag vet mer exakt var jag behöver köpa.
Köpte med lite bestik, lite burkar och annat tråkigt men nödvänigt hem.
Blev även en tröjja til mig själv samt nya grimmor till hästarna, som dom inte kommer få ha på sig förän snön kommer eftersom dom annars kommer bli så ful på engång om jag tar på dom dessa nu när det är lerigt ute;)
 
Sen skickade jag pappa att köra torv så jag kan göra riktiga bäddar nu när jag flyttar bort hästarna, dock köpte han torvmix istället för ren torv men det ska nog gå bra med det också:)
Pappa var även snäll och hämtade hem mer hö till mina älsklingar. Han var riktigt snäll idag:D Vilket han alltid brukar vara.
 
Skrutt fick vila idag eftersom jag kom hem så sent och sen hade jag planerat in vila imorgon men hon kommer få följa med på skolan och hoppa lite imorgon stället så då passade det bra att byta vilodag för henne.
 
 
Nä nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon=)

Godnatt på er alla!
 
 
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0