Dagens

Dagens ridtur blev inte riktigt som planerad då jag fick värsta energi kicken när jag gick ner till stallet.
Blev helt hyper och kände mig hur lycklig som helst;)
En helt underbar känsla, synd att man inte kan få känna så lite oftare.
 
Hade tänkt att rida ut men att jobba igenom henne riktigt ändå, men när jag var på detta humör så blev det en ren busritt istället. Vilket kan vara välbehövligt också!
Skrutt uppskattade det och brallade till i skogen, ni som känner henne vet ju att hon ALDRIG brukar bralla. Har hänt 2 gånger nu inom loppet av en vecka.
Känns konstigt när hon gör det men jag blir bara glad för att för mig är det ett bevis på en lycklig häst=)
 
Imorgon blir det nog bara en skrittur och tror jag drar med Norpan ut som handhäst också. Hon kan behöva få komma ut och stilla hjärna lite det lilla monstret:D
 

Ett stycke skrutt i hagen idag;)
 
Kram Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0