Naken häst

Idag fick sig skrutt ett kort pass på banan, hon blev hel prillig ett tag men om det berodde på att hon var pigg och att det blåste eller om pottan var en utlösande faktor har jag ingen aning om. Men hon gick rätt bra ändå, men jag hade eller rättare sagt har jävligt ont i vänster arm så kunde inte rida så länge och det gick sådär att jobba henne.
Så dagens pass blev endast cirkus 15 min.
 
Sen så fick hon sig en omgång med klippmaskinen så nu är hon rin och redo inför helgens tävling=)
Tävlar 100cm och 110cm på Färsta på söndag, längtar och denna gång ska jag rida riktigt så kommer det gå prima;)
 
Hon skötte sig riktigt bra med klippningen idag och stod snällt hela tiden och det var inga större beskymmer att klippa vid frambenen heller, så det tar sig.
Förra året blev hon helt galen och hoppade efter mig när jag klippte vid benen, både fram och bak så då var hon inge rolig.  Så jag är mycket nöjd att det går framåt, och kanske det går att klippa även benen om nått år;) Vem vet!
 
Nu ska jag iallafall sova, riktigt skönt ska det bli och det bästa av allt jag slipper sova ensam;) Var nämligen hem til mamma förut och kidnappade med mig min hund Maya hit=)
 
Här är min lilla snygging:D
 
 
Kram o godnatt// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0