Inte vilken dag som helst

Sitter här alldeles ensammen i min lilla lya, fast det är rätt skönt också ju=)
 
Idag har min rygg fått sig en omgång även fast det inte blev så mycket bättre, men lite så det är ju skönt ändå. Imorgon blir det till att träffa sjukgymnasten och ska även träna imorgon, äntligen ska jag komma igång med den igen. Är mer än 1 år sedan jag var och tränade sist, skäms på mig.
 
 
Skruttis fick sig ett litet hoppass idag, gick bort på näset och hoppade lite ute på dom hinder som stod framme. Ett räcke som jag hoppade åt båda håll som uppvärming innan jag gav mig på en kombination eller nja kanske inte en riktigt kombination men det var ett sockerbits hinder framför en oxer.
Det är sånt vi har problem med, snarare är det jag som har problem med dom. Dock bara på henne, så får väl säga att det är vi som har problem.
Jag är ju som sagt van vid att sitta på dom självgående och lite hetare hästarna som jag är van att måsta hålla i speciellt i en kombination, och tyvärr rider jag henne likadant även fast hon behöver hjälp att komma fram och måste ha driv in och i kombinationerna.
Så det är något jag MÅSTE lära mig nu, måste printa in det i mitt huvud. Men det är ju lättare sagt en gjort, jag gillar att gå efter fasta rutiner så jag håller mig gärna fast vid att hålla ihop, tyvärr.
 
Hon hoppade riktigt bra idag så det är jag nöjd över och det känns bra inför söndagens tävling. hon hoppade så bra att hon tom gjorde märken i magplatten vilket hon aldrig tidigare gjort. Riktigt roligt att hon bara går framåt och verkligen utvecklas!
 
Det avslutande språnget, låg på 120cm.
 
Nu blir det sängen för min del. Godnatt på er.
 
Kram Lollo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0