Hello=)

Sitter på skolan och försöker skriva klart talet vi ska hålla i svenskan men det går inte, helt omöjligt. Skulle vart klart om vi inte skulle prata upp emot 5 min.
Så nu går det inte att få det klart för jag kan inte skriva det bra om jag ska måsta lägga in massa mer i texten:/ Synd om mig, eller nja men kanske får ta och byta ämne så jag kan skriva klart denna nu.
Är sen att lämna in redan så kvällen får väl spenderas framför datorn och skriva för vill bli klar nu.

Sen så är jag jätte trött och har ont överallt, eller ja nästan. Ryggen och nacken samt huvudet som vanligt. Blir tokig på detta skit.
Ska ringa till naprapaten idag och boka tid för det behövs verkligen nu, igen!

Igår fick sig skrutt ett pass i ridhuset, fick sällskap av en från stallet:D
Men hon var fin att rida och lyssnade bra även fast jag fortfarande rider på novabettet. Så det får sitta kvar ett tag till=)
Dock tar det lite längre tid än innan att få stopp på henne men det får man väl ta. Hellre det än att hon ska förstöra tänder ännu mer!

Idag har jag tänkt att klippa henne, så måste åka förbi mamma och hämta min klippmaskin.
Får se om hon går med på att bli klippt eller ej;)
Vet inte om jag ska hoppa henne först och klippa henne senare på kvällen eller om jag ska klippa först och hoppa sen, får se, För det kan ju hända att hon blir grinig på mig när jag klipper henne så då är det inte så roligt att gå iväg och hoppa sen.

Nä nu ska jag ta tag i svenskan och den SKA bli klar NU=)

Kram på er
Bjuder på en bild på mig själv idag;) dom brukar inte vara många:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0