En inte så godmorgon

Att 7 dagar i veckan vakna med en hejdunrande huvudvärk är inget jag ens vill ge min fiende. För det är verkligen inte roligt, sen att det är mildare vissa dagar är jag oerhört tacksam.
Dock är detta inte en sån dag utan idag är den åt det värre hållet:( Så blev ingen skola idag, skulle vart i Timrå och rida och det är inte att rekommendera att göra speciellt mycket ansträngande saker för det gör det bara värre.... Suck!

Så jag lever på smärtlindrande tabletter för jämnan just nu, hjälper lite gör dom faktiskt också=) Annars brukar jag ha svårt att känna skillnad när jag tagit en tablett eller ej. Därav brukar jag välja att avstå från att ta dom också. Men nya tabletter som faktiskt fungerar så får dom slinka ner i halsen så jag kan försöka leva som vanligt!

Ska iallafall ta cyckeln bort till stallet snart och pussa på mina älskar och fixa åt dom. Lär ta lång tid idag när jag inte är pigg, men har ju ändå igen tid att passa så, jo okej 14,00 ska jag va hos sjukgymnasten men dit är det ju ett tag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0